Oh baby doll

Tjena alla trevliga och även otrevliga läsare.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, jag känner mig lite tom sådär man kan göra ibland...så vad ska man göra?
Tänkte slänga upp en bild som jag målade förra veckan men som jag aldrig hann lägga upp :)
jag tycker jag är ganska bra på att måla, speciell när det är random, ifall någon säger åt mig att rita fint går det åt helskotta men när jag bara kluddar blir det jättebra ju :)
Denna bilden är jag väldigt nöjd med är den kommer med ett budskap, ofta när man har känslor för någon som man antingen inte vågar berätta det för eller som man vet att man inte kan få för ögonblicket så ber man ofta den mentala bilden av denna att fara sin kos men den mentala bilden av personen sätter sig gärna ner och har en liten picnik och säger
- Nej jag trivs här!
Jävligt eller hur?
Jag tror många tonåringar känner igen sig, så det jag gör är att jag använder mina känslor och skapar! de allra bäste grejerna jag har gjort har kommit rakt ur mina känslor och det är ju ganska bra eller hur?
Så det är ett tips till alla er därute använd era svåra eller helt underbara stunder till att skapa!
:)

2012-04-03 | 11:23:00 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback