Lillplutten

Igår var det kalas på öland, min kusin Linna fyllde 5 år och min morbror och hans sambo har världens sötaste son :) Han är alltså min baby-kusin, söta unge måste man leta efter!
Det allra bästa med Pelle var att han skrattade när jag lekte med honom <3
Lille Pelle, han är supergullig, var och hälsade på honom i somras och då såg han ut såhär


Som sagt sötare pluttis får man verkligen leta efter, snart blir han ett år.
Jag umgås inte så jättemycket med min släkt men jag älskar verkligen alla bebisar och småbarn i släkten, jag blir såld på barnen, så jag och min kusin Lova satt och lekte med hennes dockskåp igår och det var väldigt mysigt :)

2012-04-01 | 22:47:06 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback