combination

Som jag tror ni vet är jag en person som tycker om att byta hårfärg, har redan bestämt nästa kombination...
men jag måste vänta tills ALL lila färg gått ut och tills min plånbok tillåter mig att köpa ny färg :)
Vaknade nyss för dem av er som är intresserade av det...
Jag har hunnit klä på mig men sminket sitter kvar och tänderna skall lida sitt öde...
tror att jag har väldigt känsligt tandkött för VARJE gång jag borsar tänderna spottar jag...BLOD!
Det är inte så att jag är ohygienisk utan jag borstar dem 2 ggr/dagen och ändå spottar jag blod, och man ser inte att jag spottar annat :(
Nu ska jag göra det sista och sedan ska jag gunga, för jag gillar att gunga :D

2012-04-12 | 11:01:22 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hannybeeh

Köp en mjukare tandborste, gjorde jag! :)

2012-04-24 // 22:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback