And we would dance in the rain

Hejsan svejsan alla lemurer!
Kort dag idag! Elevens val och sedan hem efter det!
AsCHILL!!!!
Har inte så mycket att komma med så jag slänger upp bilder som jag hittar på datorn.
Jag MÅSTE ha en sånhär, fatta vad awsome och hur mycket man kan irritera folk ifall den verkligen låter hehe, evil sansann här :P
Nej jag är bara töntig fast jag älskar det verkligen :)
Det känns som om min blogg börjar handla mer och mer om kärlek...och det kanske inte ni har något intresse av att läsa om...fast jag måste bara få påpeka att det är vad som händer i mitt huvud och jag ser min  blogg om ett ställe jag kan skriva av mig på...vad som pågår i huvudet...mitt huvud är verkligen som A BIG BALL OF WIBBELY WOBBELY TIMEY WIMEY...STUFF och ni läsare behöver inte stanna ifall ni inte vill läsa om det!
I morgon är det sista dagen i skolan innan påsklovet vilket är AWSOME!! Sedan på måndag åker jag och mamma till Trosa fram tills Torsdag! :)

2012-04-04 | 12:13:00 | Lär känna mig? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Karin

Asgrym!!! Vart kan ja köpa? :O

2012-04-04 // 17:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback