Yours forever, less than three

Hejsan, idag är jag på lite bättre humör, det var lite interna saker som hände här och idag på BUP fick jag utlopp för min aggrission :D Tack för det!
Eddplant får dåna medans brorsan diskar och jag sitter här, har just läst lite om kommunism som broder min ville att jag skulle läsa :D
Ganska bra tycker jag!
Tänkte visa er vad jag har i min väska ( typ skolväska)  Wow inlägget har ett syfte!
1) Kamera ( har den inte med på bilden men duuhhh tagit bilden)
2) Mössa, jag har väldigt ofta min lila mössa med mig
3) BÖCKER! För tilfället 3 stycken, Anansi Boys, Goda omen och Sofies Värld.
4) Anteckningblock och pennskrin...vad kan jag säga om det?
5) Smink, kajal, mascara och läppstift.
6) Ipod, i am music addicted!
7) Plånbok.
8) Telefon
9) Kalender
10) Palestinasjal :D
11) Förbandslåda, man vet aldrig!
12) Jokren, he makes my day less serius!
13) Paraply, :D
14) Externhårddisk!
Okej så, jag jobbar på en ny header för tilfället, är lite missnöjd med min nu så jag jobbar på en!
Ha en bra kväll!!!

2011-09-28 | 20:26:13 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback