Svar på frågestund

Finally kommer svaren till frågestunden jag hade :D
( Utmaningarna kommer)
  1. Kan inte du berätta vem du gillar?
Jo visst fasten just nu gillar jag ingen, jag gillade 2 killar en i min klass och en på lajvet men det har gått över nu, jag började tänka på att just nu så måste jag fokusera på min framtid och jag måste kunna ignorera varenda kille som flyger förbi ( förutom Tom Milsom XP )
2. Dansa Howedown ( aja ni vet)
Klart att jag ska göra det håller på att lära mig dansen! :D
3. Ta en blaja med vatten och ett äpple och med händerna bakom ryggen ta upp äpplet!
Det ska bli ett sant nöje att utföra den!
4. Skaffa ett liv.
Jo tack jag har ett och det är väldigt bra :)
5. Sjunga ill always love you
Jag lär mig den :)
Inte så mycket denna gången men det var en liten mini :)
Ha det bra nu :D

2011-09-10 | 22:39:02 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback