Myskväll

Sitter i soffan och myser med en film och pecannötter ^_^
Dessa nötter är verkligen jättegoda mamma skulle ha köpt en youghurtbar men den jävla disken var obemannad så hon köpte en påse med nötter åt mig :)
Jo idag satt jag inne på en hemsida lägger länken i slutet av inlägget kolla vad jag gjorde ^_^
Inte de bästa men vad tycks.
Jo och för min dåliga uppdatering så kommer det att hållas en frågestund.
Den börjar nu och avlsutas Tisdag klockan 15:00
Så nu hoppas jag att ni har många frågor.
Men eftersom att jag vill kompensera upp så kommer det också vara så att ni kan skicka mig UTMANINGAR som till exempel
" Jag vill att du sjunger opera i bloggen"
eller

"Jag vill att du lägger upp en pinsam bild på dig själv"

Aa ni fattar vad jag menar
DOCK TAR JAG EJ EMOT UTMANINGAR SOM HANDLAR OM ATT JAG SKA ÄTA GODIS, KAKOR ELLER DYLIKT EFTERSOM JAG FORTFARANDE ÄR PÅ DIET!

Jepp ge mig utmaningar och frågor nu!

SJÄLVKLART FILMAR JAG ALLA UTMANINGAR OCH LÄGGER UPP DEM ^_^

2011-09-03 | 20:42:22 | | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Vera

Utmaning: Skaffa ett liv!

2011-09-04 // 15:14:15
» anna.t

Kan inte du lära dig en hannah montana dans och göra ett videoinlägg om det(hela hoedown throwdown)

2011-09-04 // 15:28:23
» dregla

haha kom på bästa utmaningen. du tar en balja som har mycket mjöl (eller vatten) i botten och så tar du ett äpple och lägger det där i och ska försöka äta det utan att använda händerna. måste filmas också självklart ;) och vilka är dina favorit skor? :D

2011-09-04 // 16:50:21
» GreendayLover97

kan inte du sjunga I will always love you med whitney Huston

2011-09-04 // 19:51:41
» Sonya

Kan du inte berätta vem det är du gillar :D ??

2011-09-04 // 22:18:59
» ebba

Vem är killen/tjejen som du skriver om så mycket i bloggen? =D

2011-09-05 // 16:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback