Långt lajv igår

Hejsan ^_^ jag brukar väldigt ofta blogga efter varje lajv men igår hade vi en annan lokal så jag kom inte hem förrens närmare halv 1, :)  väldigt roligt och nästa helg ska jag på ett annat lajv men aja jag försöker verkligen bli bättre på att blogg men jag vet  inte riktigt om vad tillochmed jag kan tycka att mitt liv är väldigt ointressant men jag ska bättra mig, idag ska jag och mamma på bio i alla fall ^_^ vi vet bara inte vilken film än men jag lovar att jag bloggar mer under dagen :D
Jo här kommer en video jag bara garvar ihjäl mig åt XP
Ja jag är väl medveten om att jag har skum humor X)

2011-09-10 | 11:13:25 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback