Hejsan hoppsan

Hejsan, idag har det varit slktträff ute på brorsans jobb :S jag vet inte ifall jag tycker om att träffa min SLÄKT men ibland ska man väl göra det med eller?
Antar det...( varför jag inte gillar det är min ensak så fråga inte ens)
Idag, köpte en ny fin lila mössa på Carlings :D
( Tack mamma! )
Annars idag...hmm ingen aning nu ser vi på mamma mia ( borde ladda ner musiken därifrån <3)
Jag har köpt en rolig sak idag... ^_^ Vill ni veta?
Här ska ni få en bild XP
( shit vad ska ni trom mig mig nu? )
En Kazoo ( XP )
Jag och mamma var på stan idag och jag bestämde att vi skulle gå till rylanders ( musikbutik)  där kollade jag upp pianodragspel och kazzo ( 35 kronor)
Haha men det låter jätteroligt ( video kommer)
Bjuder på en bild på mig idag när mamma provade kläder
Ser ni hur rött håret är nu??
Hoppas att ni alla har en mysig kväll!

2011-09-24 | 20:23:59 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback