Hejsan....

jag hade verkligen inget att blogga om idag men jag gör det ändå!
Min dator har tagit bort opublicerade videobloggar idag :@ och min telefon har damp som alltid men att datan har blivit knäpp var en överaskning. Fasten det är klart att jag äger dem ju och jag är ju som jag är... det kanske är förklaringen min förra dator hade ju också heldamp :S
färskbild :d
försökte göra naglar men det slutade med att jag målade mina egna...för jag är lat >.<
En kul sak bara för eran underhållning är att idag så var jag och mina vänner i skolans källare och vi gjorde roliga videor och jag smsjävlades med Moas kille !
Jap det var allt jag hade

2011-09-21 | 17:41:48 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback