Hallojsan

Jag vet inte riktigt varför men jag är på väldigt bra humör :D jag känner mig jätteglad och har varit väldigt duktig och gå/joggat 3 varv runt fredde ( fredrikskans) och sprungit ett på tid :O
Känner mig också väldigt pepp 11 januari 2012 har jag nått min målvikt...60 kilo, det har varit mitt mål enda sendan jag började fick en kommentar där det stod 30 och NEJ det har ALDRIG varit 30...bara 60 :D
Väldigt dålig bild men det var såhär jag såg ut idag... jo en bild ifrån gårdagen i stadsparken :)
Run forest run! XP
Ha det bra så länge :D 

2011-09-08 | 19:22:33 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ebba

Hej! Du uppdaterar föööör lite tycker jag.. :( Uppdatera mer! :D å ge tips som tex smink tips eller vad som helst, något underhållande! :D

2011-09-08 // 23:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback