Before i die

Jag tänkte att jag skule dela med mig av en lista där det står vad jag vill göra innan jag dör
ENJOY
  • Flyttat till London
  • Blivit förälder
  • Gift mig
  • Varit på Green Day konsert
  • Läst hela biblen
  • Varit i Dublin
  • Snaggat mig
  • Färgat håret i massor av färger
  • Färget/klippt en kompis hår
  • Varit ihop med en tjej
  • Piercat mig mer
  • Försökt ha en bra blogg
  • Haft en helt rosa dag
  • Skriva 3 långa kärleksbrev och postat dem
  • Spelat in en skiva
  • Sidecut
  • Lärt mig spela ett antal nya intrument
Ukelele
Kazoo ( kan spela liiiite men vill lära mig med)
Lära mig mer flöjt
Trumpet
Japp ha det bra så länge

2011-09-10 | 22:34:17 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback