Arbetar

Tjenare alla läsare jag har, eller hundar, katter eller annat roligt folk är på rummet och arbetar lite
Antar att ni fattar med vad, nämligen så att jag ( elevens val MUSIK) och mina vänner har som ett litet skolband, gissa vad jag spelar?
Trummor :D
Vi ska i alla fall göra ett medly så jag fixar lite med texterna vad är det 60 sånger? Kortar ner den lite och fixar vem som kan sjunga vad ^_^
Annars? Hmm har kommit på vad jag ska klä ut mig till på Halloween haha planerar det, japp!
Kiss kitty, jahpp det var allt jag hade att komma med :D
Lova att inte vara elaka varelser för då kommer min pyssling och tar er!

2011-09-15 | 22:04:27 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback