Vad i hela helvetet?

Okej så jag sitter ( sjuk) och kollar på dr Who...-.- när det ringer på dörren...
jag som har en utekatt tror att det är grannarna som vill släppa in  honom och jag öppnar dörren..
Utanför står två tanter som ser ut såhär
Det var två tanter ifrån FUCKING JEHOVAS VITTNE...
Det värsta var att de pratade med mig som ifall jag var en idiot....
- Precis som jag heter KARIN & DU HAR ETT ANNAT NAMN så har också GUD ett NAMN....
Jag skojar inte hon var asjobbig...
Jag sa att jag inte var myndig men hon bara...
- Men du får läsa biblen för dina föräldrar....
Nu gör jag mer relevanta saker....
Japp jag borde gå och handla också...men nej inte än...( jag är lite rädd för att gå ut ifall jag möter dem -.-)

2011-10-04 | 10:54:36 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

2011-10-11 // 21:38:19
» Matilda

Jehovas är allmänt läskiga... :S

Typ, deras s.k religion är sjuk. xD



Intressant blogg btw! Kul att läsa. (Y) >.<

2011-10-11 // 21:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback