The timelords returning

Halloj!
Så idag...ja det var skola...jag är nu basist med de tjejerna jag spelar med...vi gör den där What are words :)
Mycket bra!
Bup och på fredag blir det mer BUP och då åker jag till Växjö med brorsan CX Mycket roligt!
Sedan på lördag åker mamma till Polen och lämnar mig och broder kvar i Kalmar... Inte mycket roligt!
Yesss....hmm söndag blir det spinning C: Yay!
Jag har gått ner 10 kilo och väger nu 76 kilo...bara 11 kvar...jag vill ligga mellan 65-63 en ganska bra pendelvikt känner jag!
Japp jag har alltid haft svaghet för killar som har trängt in sig i en garderob...
och nu mer roliga gifs som får mig att le :)
Heheh jag har dååålig humör C:
Alex day...humping a pig... C:
Bara för att mitt mål har blivit framflyttat betyder inte det att jag har gett uppdet!
Japp ha det bra nu jag ska snart se film med mamma!

2011-10-12 | 21:56:59 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» JOZ♡

sv: aaw, tack så mycket :D va glad ja blev nu!! Hoppas du får en kanon dag! kram

2011-10-13 // 14:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback