The name of the game

RULES:
1. Put your iTunes, Windows Media Player, etc. on shuffle.
2. For each question, press the next button to get your answer.
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.

4. Have Fun!

1. If someone asks "Are you okay?", you say?
Youré still beautiful- Eddplant

2. How would you describe yourself?
Less than three- Eddplant

3. What do you like in a guy/girl?
Imperfections- Tom Milsom

4. How do you feel today?
Wake me up when septermber ends- Cast of American Idiot.

5. What is your life's purpose?
Internet Lovesong- Tom Milsom

6. What is your motto?
When i come around- Green Day

7. What do your friends think of you?
Are we the waiting- Green Day

8. What do you think about very often?
What´s it like- Eddplant

9. What is 2+2?
A song about a person on a train- Tom Milsom

10. What do you think of your best friend?
Viva la gloria- Green Day

11. What is your life story?
Warning- Green Day

12. What do you want to be when you grow up?
Last of the American Girls- Green Day

13. What do you think when you see the person you like?
Minority- Green Day

14. What will you dance to at your wedding?
Holiday- Green Day

15. What will they play at your funeral?
Duet with myself- Charlie Mcdonnell

16. What is your hobby/interest?
Chemical Love- Charlie Mcdonnell

17. Whats your biggest fear?
The Sound of drums- Chamelion circuit.

18. What do you want right now?
Everything Is Ending- Chamelion circuit

19. What do you think of your (boy/girl)friend?
Still not ginger- Charmelion Circuit

20. What is your favorite song?
Jesus of Suburbia- Green Day

21. What is your name? Or what should your name be?
Viva La gloria ( little girl) - Green Day

22. How is your life going?
The doctor is dyeing- Chamelion circuit

23. What is your nickname?
Smell- Tom Milsom

24. What is your theme song?
This is me- Charlie Mcdonnell

25. What is your best friend's theme song?
Good riddance- Green Day

26. How will you die?
Blink- Chamelion Circuit

27. How do you feel right now?
Travelling man- chamelion circuit

28. What is your favorite song?
Lollipop- MIKA

29. How could you describe your parents?
Any other world- MIKA
Nu har vi kommit till den del jag gillar!
Ja jag måste ju förklara för er C:
1. Ja jag skulle kunna säga det till personen bara för att få frågan ur vägen!
2. Jag gillar inte mainstream saker och låten handlar om andra ord att få ut I LOVE YOU med och ja jag älskar dig är vad alla säger...jag tycker det är lite trist...ifall jag skaffar kille eller tjej ska det inte vara mainstream...som att kalla mig gumman eller älskling...kalla mig något nytt och åwsome istället och kör inte med jag älskar dig utan typ du har mitt hjärta i ditt våld C: <3
3. JA allt stämmer, jag gillar inte personer som ser helt perfekta ut! BLÄ >-<
4. Lite grann, jag känner att jag önskar oktober var över för att få gå vidare i livet lite... ^^
5. Har någon märkt hur mycket jag sitter vid internet? Ja mitt syfte är att älska och tjäna internet!
6. Det handlar väl lite om att vänta på vad man vill, jag skulle inte åka dit eller så bara för att någon bad mig utan lite att man får fan vänta lite!
7. Jag tror mina vänner kan tycka att de väntar på mig, att jag ska må bättre eller att jag ska fatta...för jag är ganska trög XP
8. Jag tänker på hur mycket skulle vara men mest av allt tänker jag på hur det kommer vara när jag flyttar till London! <3<3<3<3<3
9. Visste inte alla att 2+2 är en sång om en person på ett tåg?
10. Jag tycker min bästa vän är underbar och viva la gloria betyder att vi lever i härligheten!
11. Ja mitt livs historia är lite så, varning jag har fått höra mycket varningar genom mitt liv så.... >.<
12. Nonononono! Last of the ENGLISH girls!
13. Jag gillar ju 4 personer...och jag tänker på MINORITY när jag ser alla <3 fast på olika sett :D
14. Inget snack HOLIDAY kommer spelas! Punkt slut!
15. Ja för min begravning ska fan inte vara tråkig, det ska vara lite kul tycker jag!
16. Jag blir ju kär väldigt ofta :/ <3
17. Hmmm...räknas trummor när man ska halshuggas för i sådana fall...jepp!
18. Jag skulle vilja att mina problem upphörde att exsistera ja...
19. Haha inga av de jag gillar är gingers...även om det är väldigt gulligt :3
20. Klart att den är! JESUS!!!
21. Jag borde tydligen heta Gloria...inget jag skulle ha något emot, det är ett ganska vackert namn tycker jag <3 Jag börjar tänka på en ängel när jag hör det :3
22. Jag har känt mig lite så jag är förkyld etc... XP
23. Jaha...jag bör tydligen kallas Smell...tack för den... XC
24. ÅHHH i <3 that song! Den beskriver mig verkligen :D
25. Ida din themesong är Good Riddance...och det förvånar mig inte <3
26. OH NO! The weaping angels... :O
27. JAG VILL TILL LONDON!
28. EH F-E-L det är Jesus of suburbia... XO
29. Ibland känns det som att jag kommer från en annan planet och då kommer jag och mina föräldrar inte från samma...
Nå vad kan vi dra för slutsats...mer än att jag inte lyssnar på så många olika artister...jag har en lista med Korn och Slipknot men de finns på min andra data :(
Jaha ha en bra kväll!

2011-10-19 | 22:38:00 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback