Svarar på 2 kommentarer....också hejsan!

Nina skrev:
Hej jag har en fråga, hurdana killar faller du för?
Asså faller du typ för populära killar eller ja?
Svar: Hej Nina...okej det fanns en tid då jag verkligen ville vara populär och då föll jag är väldigt mainstreama killar...men jag insåg att det inte var jag ( i was painfully mainstream)
ifall jag skulle beksriva min dröm kille skulle jag bara behöva säga ett ord...T-O-M
Okej jag kan förklara varför
1. Nördig
2. Rolig hårfärg
3. He is so akward
4. Musiker
5. Poet
6. Blyg!
Ahhh it is my perfect boy!
How can I not be in love with him??
Andra frågan...
Anonym: Har du några vänner och vad gör du på fritiden?
Svar: Ja jag har vänner, ganska många och på fritiden...jag är musiker så för det mesta spelar jag musik men tyvärr måste båda mina gitarrer lämnas in strängarna har gått på dem...( för börja att lämna in TARDIS ( min blå gitarr)
Jes jag ska snart till skolan :(
Ha det bra!

2011-10-10 | 08:10:01 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback