Oh right, there was a party!

Var inne på Cornelias facebook och hon hade bilder ifrån igår!
( Jag har tillstånd av henne att ta dem!)
( peddoface)
Puss på dig <3 ( Cornelia och jag har varit vänner sedan vi var 6 år gammla)
Kraaam ( jag ser väldigt tjockis ut och Cornelia har tagit bort sitt ansikte :S )
Vilma hade ordnat ett jättefint plakat <3 :D
The party has began!
Moa läser ett brev som kom till mitt fina paket ( det silvriga under )
Tårta!!!
Moa i slutet av kvällen då vi alla var flum och Moa hade grädde på näsan! XP
Mer flum på studsmattan... Japp ehhh vad finns att säga? Inget O....o
Tänd ett ljus...och låt det brinna... ( -.-)
Cornelia                        Felicia                    Sansann
Okej det var det bilderna
Fotograf: Ida & Cornelia
( Ingen rättighet att kopiera bilderna de tillhör Cornelia! )

2011-10-02 | 17:37:29 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback