Minus the cat...-.-

Heeej!
Hoppas att alla har en bra första dag på höstlovet ^_^Jag har det i alla fall...Ohhh vad jag längtar efter sportlovet ^_^LONDON igen!
Snart färgar jag om håret :D Åwsome, tänkte göra det nu på lovet fast till helgen tror jag ^_^ Vilken färg får ni inte veta men jag säger er detta, det involverar blekning ^_^ Och vit färg!
Mer får ni inte veta!
Sitter och dunkar lite musik på rummet just nu, har varit med Felicia på länsmuseet men lillen vågade inte göra Kronan...vilket jag förstår -.- ganska otäckt, jag tyckte det tills att jag var 14 så O______o
Bilderna kommer senare idag ^_^ mamma har åkt på någon arbetssak :( Men ajg och brorsan..och felicia var på stan idag, spanade in en uklele men jag behöver inte köpa en...jag får min brorsas gamla! ÅWSOME!
I have the best brother!
Så nu ska jag redigera bilder och vara med mina bästa vänner....galgsvanarna... -.-

2011-10-31 | 14:19:38 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hej

Jag har 2 saker, nummer 1 vad är ditt favoritspel av alla som finns?

2 kan jag utmana dig, om ja så utmanar jag dig på en sådan Nerdoff jag vill att du gör en video om varför du är nördig och hur går det med utmningarna?

2011-10-31 // 14:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback