Kreativ Sanna

Jag ska bara börja med att fråga VA??
denna kommentaren hade jag fått på inlägget där jag berättar om att jag ska flytta till hösten...
alberta om It all have to start with a little step:
Du borde inte lägga dig i saker som du inte har någon aning om!


Ja Alberta kan du berätta vad du menar?
Du kan hemskt gärna ta kontkat via min mail
[email protected]

och förklara vad du menar med detta! För jag förstår verkligen inte men vill gärna vet vad du få fram med din kommentar...ja ifall ni vill mig något och vill ha ett snabbt svar så ber jag er att skicka ett mail till mig ....


Detta är en helt nyskriven låt och jag hoppas att ni bryr er mer om låten än ifall kvaliten suger och videon laggar för jag vet inte hur jag ska fixa det än på ett tag... men i alla fall en lång bra låt tycker jag!
Jo nr jag arbetar med musik, vilket jag gör väldigt mycket så blir mitt rum alltid så stökigt...undrar varför...
tror ni mig inte...ta en titt på detta!
Ha vad var det jag sa?
Den sista bilden är sångmaterial....eller ja blocket är sångmaterial...
Jag idag...
Så nu håller jag tummarna på att Alberta vill förklara vad hon menar.
:D

2011-10-08 | 20:45:01 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback