I just want to lay in my bed

Lite så känner jag mig...jag är SJUK! ( och då menar jag inte som jag alltid är) synd....jag vill ju till skolan i morgon :C
Kolla vad gulliga bilder jag tog på mig och mamma idag :)
Kolla vad söt :3
Look im not ego...jag e go XP fattar ni? Nehe skit i det då -.-
Visst är vi söta?
JO hörde en underbar sång för ett par dagar sedan...letade upp den på spotify och vad hade Ed gjort med den? sabbat den!!
Låten hade varit helt undebar men så hittade jag rätt version -.- den andra hade varit en remix -..-
här kommer i alla fall låten <3<3<3
Hans röst....*dör*
Ed är helt underbar och han sjunger som jag vet inte vad <3
Ha en bra natt! :D

2011-10-23 | 20:54:22 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Lololol

HAHAHA hela du är ett skämt...båda kilalna är skitfula och du med!

DU ÄR FAN BARA EN FJORTIS! JAG HATAR DIG!!

Du bara luras...jag tror inte du är som du säger och du är så jävla tönkigt vem fan spelar dagspel bara idioter! FCUK you!!

2011-10-26 // 15:43:39
» Miss Annelie

Du gör helt rätt i att låta den här jävla kommentaren stå kvar. Det är inget du ska dölja och du vet att jag tycker du äger, precis som du är.



De som redan är på toppen måste slita som djur för att stanna kvar där uppe. Vi som började där nere har ingen annanstanns att gå, förutom uppåt.



Bara en tanke.

Kram...



// Miss Annelie

2011-10-28 // 08:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback