Hejsan! ^_^

What´s up smurfar?
Bra hoppas jag ni mår också!
Awsome i november gör jag ögonbrynet! :D Totally awsome...och bara en sidenote...JAG tycker inte att navelpiercing är fjortis utan det mina vänner sa vad mainstream för att så många har det! ( då var det utrett)
Fick en kommentar på FB där en kompis undrade ifall jag kan ta upp saker jag falller för hos en kille fast på bloggen och visst det kan jag väl...sure!
  • Musikalisk ( jag har någon fetish på musikaliska killar)
  • Söt
  • Kunna vara sig själv i alla lägen, jag tål inte killar som spelar coola framför sina vänner etc...de personerna äcklar mig.
  • Nörd! Typ gilla TV-spel och sådant nördigt.
  • Inte sätta stopp för mina drömmar...gör han det kan han fara åt helvete!
  • Inte dissa mig
  • Kunna vara ärlig.
Sedan var min kompis så trevligt att jag fick samma fråga om tjejer...för hon vet att jag är BI
och hon vet att jag har varit kär i tjejer med...så innan jag berättar om egenskaper som jag faller för hos tjejer kan jag visa lite otroligt heta tjejer!
Karen Gillian som spelar Amy Pond...OMG she is so hot!
Och sedan gamla Avril Lavinge inte typ "nya" utan old school Avril
Okej så vad faller jag för hos en tjej
  • Gulliga, med det menar jag typ gilla att mysa och gosa.
  • Vara random.
  • Inte vara så att när man är ensam så är det gulligull och ute bland folk helt osäkra...altså säkra på sin läggning.
  • Söta...gosiga
  • Ha galen humor
  • och gärna vara galna...
Så tjejer och killar då vet ni hur man typ gör mig intresserad...inte för att jag tror att någon bryr sig men i alla fall sedan har man ju alltid denna att vila ögonen på
Men jaja nu vet ni det i alla fall!

2011-10-16 | 20:37:53 | Lär känna mig? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» E

Är du aldrig inne på msn? har addat dig men du är typ aldrig inne...

2011-10-17 // 01:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback