Hej smurfar eller vad fan ni nu är...

TJAHHHH :D
Vad göör ni??
Jag och Hanna var på gymmet idag :D  wippieeeee åwosme det var mycket roligt <3
Sedan åt jag något roligt kaldd brorsan fixat ihop till  middag...det var skitgott! Nu ska vi snart se på Cowboys and Ailiens...fast jag har ingen koll på stavning XP
Sitter och chattar med en roligt filur...det var i alla fall en som ville snacka med mig :)
hahah SUCKERS!!!
I morgon är det elevens val :D
Basisten Sansann!
( Jag ser trött ut för att jag KAN)
Jo det är såhär det går när man har en bror bredvid sig...
Jag försöker vara seriös...men min bror vill inte sammarbeta...
Looking steriotypingly EMO cause i CAN!!!
hmm jag undrar ifall någon i våran familj är normal...eller kan man vara det?
Ha det bra nu! :D

2011-10-18 | 20:13:08 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback