Frågor för att jag är uttråkad eller dylikt

- Fyra frågor om förhållanden

är du singel? - Jupp!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja det gör jag...
hur många har du varit kär i? - Utan kändisar 5 med kändisar...all för många -.-

- Tio frågor om dig själv
namn? - Sanna Sansann  Marmot Orneklint
när fyller du år? - 28 Juli
några piercingar? -  Ja!
vad har du på dig just nu? - pyjamas...hår...ett aniskte och lite nagellack
vilken årstid är bäst? - H-Ö-S-T
hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - Vakna upp en vintermorgon med att min pojk/flickvän kommer med varmchoklad och sedan sitter vi och ser Doctor Who ^_^

vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag alltid är mig själv!
vad är du bra på? - musik, sjunga, vara nörd och baka! 
vem älskar du mest på denna jorden - Familj, vänner och Mr/ Miss right ofc! XP 
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Ingen...det är sant! 
vem är den roligaste av dina vänner? - Ida Hr
vem är snyggast av dina vänner? - ingen aning...
vem är mest partyprisse? -  Felicia
vem är den du helst har filmkväll med? - Ida J, Elin K eller Moa och Vilma...oh det finns så många! :/ 
vem av dina vänner är mest "evil!- ELIN K

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Nej...nuff said! 
vem är farligast i din familj? - Men hallå...nörden som spelar dragsple såklart!
vem ser roligast ut i din familj? - Wiggo °°-
vem är coolast? - Silver...(min katt) 
har ni något husdjur? - hund och katt 
vem har du mest gemensamt med? -  ingen tror jag...vi är alla helt unika...
vem står för underhållningen? - jag... -.- på gott och ont
vem sover du oftast med? - myself and a teddybear :) 
roligaste kvällen med familjemedlem? -  Va jag fattar inte... XS 
vem har sämst humor? - Pappa!

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - Sovit
har du varit glad idag? - jovars
har du varit ledsen idag? - eller ja typ gråtit för ja det har jag..då mamma sa fina saker om mig... ^_^
har du gjort något bra idag?- Ja det tror jag...
vad ska du göra nu? - sova :3 
har du gjort något dåligt idag? - Nej :O (ovanligt) 
vad har du ätit idag? - föda! 
har du duschat idag? - nej! 
är du trött nu? - ja...... -.- 
vad händer imon? - hjälpa mormor med TV 
går du i skolan? - Inte nu eller idag eller i morgon eller nästa vecka...
har du varit i skolan idag? - nepp för jag är sjuk! 


- ANNAT
Hur mår du just nu? - jag lever
Har du piercat dig? -  ja...-.-
Är du hungrig nu? - nej inte som jag vet om...
Vad är klockan nu just nu? - 23:02
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se och youtube...emocore och Epicfaiil

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Mormor
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem sms:a till dig senast? - Anna
Vem sms:a du till - Anna

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Nu...hon ligger här C: 
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - ( ingen kommentar) 

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - Oh fuck yeah! 
Har du sminkat dig idag?- Nej 

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - nej
Vilket är ditt favoritband? - Green Day och Chameleon Circuit
Vad gillar du för musik? - allt ifrån ballader till indie till punk/punk rock...trock alternative etc...


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - nej
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - mm


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja.
Använder du wax? - det händer
Använder du ögonskugga? - oh ja!
Använder du kajal? - Jupp :3 
Använder du hårspray? - inte ofta
Använder du volymspray? - eh vad fan är det?
Använder du mousse? - Nej! 
Använder du deodorant? - Aa
Använder du skinspray? -  åter igen vad är det? 
Använder du parfym? - nej..allergi
Använder du läppglans/läppstift? - JOOO..ibland
Använder du brunkräm? - -.- suck
Använder du rouge? - nej
Uppsatt hår eller hängande? - hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - nae
Duschar du varje dag? - nästan
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Ibland :3 


- KÄRLEK
Är du kär just nu? - mm
Har du kysst någon idag? - nej...inte i verkligheten i fantasin ja...
Har du ett förhållande? - Nej jag är singel
Är du romantisk? -  Ja det har jag hört i alla fall.
har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - mm...som många andra
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Jacob
Hur länge höll det? - 2 månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej jag är inte den typen
Vem sov du senast bredvid? - mamma :3 
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - nobody... :( 
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - jag vet inte jag vill inte veta jag bryr mig inte...
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - :O vad fan är det för fråga? 
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej inte ****vännens namn
Vad gillar du för stil på tjejen/killen ? - beror på!

2011-10-27 | 23:09:28 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback