Bästa skiten på datan



En fråga jag får av mina vänner och allmänt folk är har du kille/tjej om inte varför inte?
Jag kan göra det klart här och nu jag är S-I-N-G-E-L jag är inte väldigt nöjd med det men jag överlever.
Varför är jag singel?
Ja vad säger inte texten ovanför?
Nej men jag tror att det är ganska sant? Så varför är jag inte personen folk blir kära i?
Ja för det första har vi ju min humor...jag garvar alltså åt galgsvanar... -.-
Sedan är det väl nördigheten...
hur attraktivt är total avsaknad av självfötroende?
Och sedan att jag är som jag är, jag fattar att ingen är riktigt intresserad av mig och vet ni vad? Det är lugnt, jag är jag och jag har min humor och mitt dåliga självförtroende för om jag inte hade alla brister och nackdelar hade det inte varit jag!
Och jag antar att det är det viktigaste...ifall jag ska bli tillsammans med någon ska den personen kunna tåla min mycket dåliga humor, mina konstiga vanor och alla mina brister men jag säger er detta acsepterar ni mina brister skall ni förmå fördelar ni icke kunnat drömmar om...en nörd... -.-
hmm tänk er att jag skulle sätta in en datingannons...hur skulle den se ut?
Typ vad jag söker och vem jag är...heheh jag kan bara ana...
Jag skulle nog inte få många svar...-.-
Jepp nu har jag pratat av mig och jag hoppas att ni tyckte det var roligt...håller på att planera lite inför bloggen så stay tuned :D

2011-10-30 | 22:20:58 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Kaela

Jag har heller ingen kille och jag gjorde min egen lista nu och det kändes massa bra :D

2011-10-31 // 15:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback