And he is so beautiful <3

Dagens ämne....Piano
varför har jag valt att göra ett inlägg bara om Piano?
Jo det finns en bra anledning till varför...det är något med piano som fötrollar mig varesig jag spelar eller lyssnar på det <3
Jag kan inte förklara vad det är men det bara är helt magiskt.
När mamma och pappa bodde tillsammans hade vi ett stort akustiskt piano och ja nu i efterhand är jag lite småsur för att de solde det...fast det var jag redan då det såldes jag kommer ihåg att jag stod i trappan och var sur när de hämtade det...fast då var det ju för att de tog min roliga stora leksak...( inte misstolka nu! jag var 4 och ett piano var stort -.-)

Det är något med mig och musik...magi kanske?
Vem vet?
Jaja nu ska jag spela piano bara för att håller på att öva lite XP


2011-10-29 | 22:12:19 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback