Will you enter?

Hade en kompis som började prata om min hjärna idag på MSN ^_^Det är lite kul att alla jag känner uppfattar mig som galen...hon bad mig göra en sak i alla fall.
Hon bad mig måla mig och mitt "universum" så det är vad jag sitter och gör, har också varit mycket flitig och fixar ihop en video med en roomtour för det var ganska länge sedan, ^_^man får hoppas att ni gillar den :D
Jo jag måste berätta för er!
Idag är det min lyckodag!
Min absoluta favoritblogg heter DIXI WONDERLAND (dixiwonderland.com)
och idag hade hon kommenterat min blogg! :O jag tappade hakan :3  det var fantastiskt ^_^
* ser väldigt glad ut*
ha det bra både filmen och bilden på mitt universum kommer upp så fort de är klara!

2011-11-03 | 16:51:57 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback