TYP FRÅGESTUND

JAG BER ER TITTA PÅ VIDEON DÄR FÖRKLARAS ALLT!!!!



2011-11-15 | 19:27:57 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Robur

Jaha, en fråga. En svår fråga. Svårt. Jag hittade din blogg av en slump, men OK, jag kan inte motstå utmaningen.



Alla säger att man skall vara sig själv. Alla säger att man inte skall falla för modehetsen eller för andras krav på utseende och grupptryck. Så varför är man då så fokuserad på sitt eget och andras utseende och faller för bantningstryck? Och om man gör det, varför räknar man då förlust i kilo och inte istället vinst i klädstorlek? Varför vågar man inte vara den människa som säger ifrån och säger att "tack, det här är min kropp och jag har bara en - så den måste jag vara nöjd med"?

2011-11-15 // 20:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback