Ork och annan skit.

Jag måste fråga er som nu läser min blogg.
Har ni någonsin känt att ni inte orkar mer?
Att ni bara vill släppa taget om allt? Att ni bara vill lämna allt bakom er?
Jag bara undrar.
Bild med ingen relevans -.-
Jag vet inte ifall någon förstår vad jag känner eller vad jag går igenom....jag tror inte det :(
Forever alone....nej jag bara skojar.
Men ajg känner mig ganska ensam på ett socialt sätt...-.-
// Marmot

2011-11-22 | 20:32:30 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» .

Jag har kännt så många gånger. Ibland blir det för mycket och man vill bara att det ska sluta. När jag mår som dåligast är jag hemsk mot mig själv. har aldrig gjort något fysiskt, men alla elaka tankar är miljontals. Fast jag har lärt mig på vägen att jag orkar mer än vad jag tror. Bara jag vågar släppa ut det till någon och vågar riva muren för en stund. Det är inte många som vet att jag ofta mår dåligt och bara vill lämna allt. Du ser mig faktiskt nästan varje dag, men jag tror inte att du har någon aning om att jag tänker såhär. För man vill vara stark utåt och visa alla runt omkring att man mår bra. Även fast man kanske inte gör det alltid :)

2011-11-25 // 21:23:51
» Ritzu

Alla har känt så någon gång i sitt liv. Sen varar det olika länge från person till person. Men det går alltid över. Antingen med tiden eller genom att du lyckas göra nåt åt det. Som jag brukar säga; Allt löser sig och löser det sig inte så får du lösa det själv. Ingen kan säga eller göra något som får bort känslan för alltid, den kommer dyka upp flera gånger i ditt liv, men det är upp till dig om den ska få påverka dig eller inte. Se det vackra, ge fan i resten. Man får bita i den äckliga tomaten och tänka på choklad istället.

2011-11-26 // 11:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback