I garderoben...

jag gick in i garderoben och är inte redo att komma ut än...känner jag!
Skämt åsido...ja, jag sitter i min garderob...ett problem?
Tisdag...efter en lunch med Carl så hade vi EQ...och vi hade ett ganska tufft ämne att arbeta med (kanske inte för alla mig i alla fall för mig)
SJÄLVKÄNSLA...
vi fick se en film och bla bla bla...Elin var så gullig och tog i handen :3
Hon har blivit snäll mot mig...-.- Luras hon montro??
Sedan var det läxtid med Carl, Börje ( Felicia), Elin och Tilde ^_^
Trevligt men Felicia och Carl försvann och Tilde skulle till bussen så vi gick!
Det var väl det :)

2011-11-22 | 18:01:21 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback