Grattis MALIN!

hejhej ^^
Varit och firat min kusin idag ^^Grattis Malin! wow 24 år idag :D
Så annars har det varit ganska lungt ^^
Kommer bilder på dagens makeup sen ^^

2011-11-06 | 17:06:44 | Det mesta | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling i min blogg där jag lottar ut valfritt plagg, väska, skor osv ifrån märken som louis vuitton, canada goose, mulberry, converse, rayban, dior, osv osv :)



Klicka bara på länken här bredvid för att komma till tävlingen :) http://vadfanskajagheta.se/?p=4984

2011-11-06 // 19:53:42
» felicia

har fått den fantastiska äran att hålla alla krossade hjärtans dag tävling i samarbete med blogg.se.

Varför inte delta du också? Det krävs inte mycket, och priset är finfint!!



direktlänk: http://fotokobran.se/2011/november/alla-krossade-hjartans-dag-tavling.html#comment

2011-11-07 // 22:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback