Wake me up when september ends!

låter green day spelas medans jag sjunker djupare ner i vad jag skulle kalla mitt jävla imbicill lipande.
jag blev jätteglad och samtidigt så ledsen att ajg började lipa :O vad fan är det med mig??
jag kanske borde flytta ifrån Kalmar?
lämna all den skit jag har här...borde kanske övertala mamma om att få flytta till england?
bara börja om, helt.

för tillfället fyller Billie Joes röst hela mitt rum.
wake me up when spetember ends... jag skulle fan be om det, " väck mig när jag är stark och modig"
ganska bra typ ångetbild men vad sägs om att fixa den lite??

Oh så mycket bättre eller hur??
Ha det så bra ni kan så ska jag undvika ponnys, rosa saker och att säga något fel.
bra deal?

2011-05-31 | 18:16:01 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback