Svaren.

Okej jag vet att det är några timmar tidigare men nej, jag vet att jag inte kommer hem förrens midnatt och i morgon knfirmeras jag så det blir nu ^^

hur kommer de sig att du valde och ha en egen stil ? Och vilken stil har du bestämt dig för ?
Ja du, jag valde att ha min egen stil eftersom jag tyckte att det vore roligt att vara "unik".
Jag har ju MIN stil men det är en blandning av många stilar så som emo, punkare, rocker och jag håller på att få med lite andra ^^

Vem är den du skriver om hela tiden om det nu är någon du menar ?
Ja jag skriver om någon 2 faktiskt, den ena är jag och den andra har varit en kille som jag var/är väldigt
kär i, men jag tänker inte skriva namn på honom, det vore elakt tycker jag ^^ Kolla arkivet för februari/mars ifall ni vill veta mer ^^

jag har hört är du är en duktig sångare är det sant ?
Ja det är sant ^^ jag kommer lägga upp en video där jag sjunger i helgen ^^


brukar du raka dig?
Under armarna.

hej sötis , du har verkligen skitcool stil och du vågar verkligen vara dig själv !
men jag har en fråga till dig , jag menar inget illa när jag säger detta men du verkar ha lite problem med killar men visst killar är verkligen skit! varför börjar du inte gilla tjejer istället dom är mycket bättre, testa det istället (:
Här kommer lite nyheter, jag är faktiskt Bisexuell. Japp har bara inte haft någon anledning att berätta det förrut, och jo vissa killar är skit but so i girls as well sometimes. Det handlar ju inte bara om kön utan jag blir kär i en person inte om det är kille eller tjej. ^^

har du skärt dig ?
Jag har självskadat mig själv, ja -.-


Kan du inte berätta lite om dig själv?
Jo visst, jag heter Sanna, jag är född i Kalmar den 28:e Juli 1996. Jag bor med min mamma, bror, brorsdotter en hund och en katt. Min pappa bor i skogen så... -.-
Jag går i 8:e klass och är ganska duktigt på språk, jag hatar matte :@ och älskar lajvet ^^
Jag är bisexuell men bryr mig inte så mycket om det jag älskar min stil och tycker om att expriemtera med håret, till hösten blir det extremfärning ( jag skrev ut något på fb men skit i det!)
Jag älskar att vara lite sådär udda och har världens bästa vänner ^^

Vem är din bästavän ?
Ja jag har många vänner och jag vet inte vilken min BÄSTA vän är men jag kan säga många bra vänner, Louice, Hallon, Ritzu, Irma och Ida som exempel ^^


hur ofta dushat du och vad använder du för schampoo för ditt hår glänser på bilder ju :)
Ibland varje dag och ibland varranan dag ^^
Jag använder inte shampoo utan en speciell lotion

Denna borstar jag in i håret och det blir mjukt och glansigt ^^



Brukar du dricka? Har du testat det eller röka?
Nej jag dricker inte ( jag är nykterist) och nej jag har inte testat att röka bara lukten gör mig illamående, dricka ja jag trodde att det var en bruk frusen blåbärssylt så jag tog en sked...det var fruset rödvin ( OBS jag var 8)


Har du någon kille?
Nej men jag hoppas att jag får en snart.  ^^
Eller tjej för den delen ^^


Är du nöjd med dig själv? & vad Isåfall
Ja i dagsläget så skulle jag säga att jag är nöjd med mig själv, bland annat min stil och att jag vågar stå upp för den, jag är nöjd med mycket, är väl igentilgen bara magen som är lite hatobjekt ^^

Vad har du för betyg? :)
Sist hade jag VG i allt utom 3 ämen där hade jag G ^^

kmr du börja med "pulverdieten" du har ju riktigt ofta bilder på kakor/ bakelser?
inte som det ser ut idag, det skulle kosta så mycket oxå -.-

Vilken stil skulle du säga att du har?
Oj det var svårt, jag skulle någ säga punkare/emo men jag vill ha mer goth och steampunk också...behöver bara prengar ^^


Är du flygrädd?
Nej eller nja...lite jag kollar på mycket katastroffilmer så jag börjar väl bli liiiite rädd ^.^

Var får du all din otroliga inspiration ifrån?
Oj, haha jag vet inte, jag kollar mycket på Weheartit
Men också mycket från lajvet, hemma, jag kollade mycket på fokis blogg i sommras och fick inspiration där
Ja mitt liv ifall jag ska vara lite kortfattad  ^_^

Hur många piercingar har du haft/har?
Jag har i läppen och öronen men jag tror jag gör näsan i höst med ^^



Vilka bloggar följer du och vad för typ av bloggar gillar du?
www.micahs.se
www.fokis.se
www.kissies.se
( haha fjortisblogg)
www.wordofhanna.blogg.se

http://feliciaericssons.blogg.se/
 och sedan bloggar som jag bara random hittar ;D


Om du fick vara osynlig för en dag, vad skulle du göra då?
Jag skulle peta på alla jag såg, jag hade skrämt massa människor och typ smygit in på ställen där det kostar pengar hehe ^_^


Vad är ditt drömyrke och du fick välja helt fritt?
Jag vill jobba med utsatta traffickingoffer ^_^
Eller dagisfröken ^.^

skulle du kunna ha sex nu?
Med rätt person, ja
Med fel, nej!


vad tycker du är sexigast på killar ?
Oj ögonen och leendet ^.^så lätt faller jag <3

vilken tjej är snyggast på skolan?
JAG! ^^

Varför klär du dig på sådant sätt som gör att du ser så mycket större ut?
I have no idea...


Hur många killar har du haft?
 förhålladen elller i säng.
Förhållanden: 1
i säng: 0


vilka skolor har du gått på innan och varför böt du skola?
Jag har gått på Lindö, Regnbågen och Södra. Bytte för att jag var mobbad :(

har du någonsin kysst/strulat/haft sex med ngn?
Kysst, ja
Strulat, Ja
haft sex, Nej


rakar du dig överallt?
Ja


hur gammla är dina föräldrar?
Pappa: 60
Mamma: 52

Vilken tjej är snyggast i årkurs 7 och 8 och 9 på din skola?
7:an:Ingen aning 
8:an:JAG :P
9:an:vet inte vad hon heter :S


Just det...det var ju en vinnare av länkningen och godispåsen ^^

Alla frågor är skickade anonymt så jag vet inte vem det är som vinner.
Den som blir länkad hela helgen är


http://feliciaericssons.blogg.se/

Grattis! Du blir länkad i varje inlägg i en hel vecka tycker jag! ^^ Hennes fråga

Var får du all din otroliga inspiration ifrån?

 Och vinnaren av godispåsen ( OBS JAG KOLLA IPNUMMER SÅ INGEN ANNAN KAN SÄGA ATT MAN HAR SKRIVIT DEN!)

hej sötis , du har verkligen skitcool stil och du vågar verkligen vara dig själv !
men jag har en fråga till dig , jag menar inget illa när jag säger detta men du verkar ha lite problem med killar men visst killar är verkligen skit! varför börjar du inte gilla tjejer istället dom är mycket bättre, testa det istället (:

 Du skrev som Amanda var god skicka ditt namn stad via min mail DU HAR VUNNIT EN GODISPÅSE ^^

[email protected]

( senast att ta kontakt är på måndag)

2011-05-06 | 09:09:54 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Felicia

Åh vad kul att du svarar på frågorna, det är så kul att du är aktiv med bloggandet och är så himla "dig själv" (därför jag börjat följa din blogg (A) hihi

2011-05-08 // 00:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback