Sprit: Nej Nej

Igår var det fullt ös ^_^ Det var jättekul, var där med Idis...det finns en blogglänk lärngre ner.
Träffade på en kompis som värvade mig till UNF, så nu är jag nykterist ^_^
Jag har ingen glädje av att bli alkoholberoende när jag är 14/15 SÅ DET ÄR JU BARA BRA (y)

Idag...hmm ja idag ska jag på min kompis konfafest :)
Jag försöker hitta en sida som säljer enfärgade derads ( såg en tjej med det igår....Ahhh WONDERFUL)

Håller på att sätta i mina dreads just nu så ni får se om en liten stund, kommer nog köpa till lite cyberlox till sen, för er som inte vet vad cyberlox är



It´s this ^^

Lek snällt nu skitungar

2011-05-01 | 09:35:46 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback