slappar.

Sitter i fotöljen med southpark på tv och snart American Dad, slänger upp några bilder från idag ^^
Har även pimpat lite roliga bilder från mobilen hehe, har censurerat mina vänners ansikten från en fest jag var på ^^
Ifall ni inte gillar bilden tar jag bort dem!

Varför jag ser knäpp ut?
Simpelt svar: för att jag kan!

Dreadlook ^^
Yepp min data är lite seg, kollade upp den 816 infektioner jo tack!
I morgon HKK- Hemkunskap sedan vara med Elin "Evil" och sedan Off-Möte på Lajvet.
Morsan är bortrest så jag har pappa som väcker mig varje morgon <3 älskade lille far jag har <3

Jo om ni undrar varför jag håller handen över ögonen som en fjortis är det för att jag fick kamerablixten i ögonen annars...

Hehe japp var som sagt på en kompis konfafest inget annat!
Lek snällt nu skitungar!

2011-05-10 | 23:49:57 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback