Ska snart natta (eller??)

haha ska nog inte sova utan efter South Park och American dad ska jag se en film ^^

Jo jag fick hem en film jag hade beställt ni ska få en resumé

Michael Connolly (Stevenson) lider av cerebral pares och har hela sitt liv bott på Carrigmore, ett hem för invalidiserade. Hans tillvaro har varit lugn och dagarna har passerat. Men när den rebelliske Rory O'Shea (McAvoy) kommer till Carrigmore förändras allt. Rory lider av Duchennes muskeldystrofi och är helt beroende av andra, även om han inte själv vill erkänna det. Det lugna livet på Carrigmore känns frustrerande för Rory, och med Michael som sin enda vän planerar han att fly Carrigmore och söka egen bostad. Under en insamling till förmån för de handikappade smiter Rory och Michael iväg till en pub, där de möter Siobhan (Garai). Vänskap uppstår mellan de tre, och Siobhan blir senare pojkarnas personliga assistent när de flyttat från Carrigmore. Men att bo ensamma, trots Siobhans hjälp, är inte enkelt.



Jag säger eder en Sak JAMES MCAVOY ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!!
tror ni mig inte?
titta här...

Kom igen S-N-Y-G-G!!!

2011-05-30 | 22:45:35 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback