Lär känna mig ^^

Okej jag är egentligen emot sånthär men jag har inget annat att göra så WTF?
1. vad heter du? Ingrid Sanna Birgitta
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Alistra eller Ash
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Hillevi
4. vilket stjärntecken är du? Lejon
5. vilken årgång är du? 96:a
6. vart bor du? Kalmar
7. bott utomlands? nopp
8. flyttat antal gånger? 9 gånger
9. vart skulle du vilja bo? Vet inte, antingen kvar eller New York
10. vilken skolklass? 8b
11. vad vill du bli när du blir äldre? Jag skulle vilja arbeta antigen som fotograf, författare eller en person som arbetar med traffickingoffer ^^

UTSEENDE
1. hur lång är du? 1,79
2. hur mycket väger du? 80 kg
3. hårfärg och frisyr? Svart med toner av lila+ ful blond utväxt, kort nästan page fast med snedlugg.
4. ögonfärg? blågröna
5. mest nöjd med? ansiktet
6. minst nöjd med? magen
7. skostorlek? 40
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? en piercing i underläppen + öronen (1 i varje)

FAVORITER
1. filmer? Kick-Ass, Trollkarlens lärling, Säg att du älskar mig, The reader
2. låtar? Ojojoj det mesta med Green Day, Teenagers, Nanana, tra la la song och mycket filmmusik
3. årstider? Sommar och hösten ^^
4. mat/dryck? Tacos, godis och glass och kakor ^^ Dryck?...äppeljuice
5. djur? Hund och katt
6. färg? svart, lila och röd
7. parfym Ed Hardy
8. tv-program? Scrubs, simpsons, family guy och Criminal Minds
9. ämne i skolan? Musik och svenska
10. sysselsättning? Läsa, lyssna på musik, spela musik, sjunga, se på film, mysa och vara allmänt gullig och rolig ^^

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Svart sammetskavaj
2. vad använder du just nu för skor? Dr Martens
3. favoritfärg på kläder? svart, rött, grått och lila
4. favoritmaterial på kläder? bomull...
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Massa ifrån Odium ^^
6. favoritaffärer? Shock, Bluefox och Odiumchlothing
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? mer än mitt barnbidrag i alla fall :S
8. favoritmärke? Hellbunny ^^
9. vad har du för byxstorlek? 40 ^^
10. vad har du för tröjstorlek? vet inte

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? mellan
2. vilken färg på tapeterna? grått
3. vilka färger går rummet i i övrigt? svart, vitt och grått
4. favoritmöbel i rummet och varför? soffan
5. vad vill du ändra där inne? jag vill ha mina möbler :@
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? nej
b) video/dvd? nej
c) dator? ibland
d) stereo? ja
e) telefon? nej
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? ett till hus och gräs
8. vad gör du oftast i ditt rum? spelar musik
9. vem förutom du brukar sova i din säng? jag har ingen säng men katten och hunden
10. favoritpryl i rummet? pianot och gitarren

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Sylve
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? plånbok och tuggummi
b) skolväska just nu? gympakläder och böcker
c) handväska eller liknande just nu? smink och headset
3. vad är du beroende av? musik, choklad och en kille ( fasten jag har ingen(problem??))
4. vilket land kommer du i från? Im a sweed
5. vilken sorts lypsyl använder du? indomin
6. vad tror du på? Att det finns någon därute som kommer uppskatta och älska mig för den jag är ( Oj vad positiv jag blev)
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? lista ut det!
8. vad köpte du senast? Nagellack
9. har du nåt husdjur? 1 dog, 1 cat
10. vad bor du i? lägenhet

GREJER
plånbok: svart
tandborste: röd
smycken: pandoraarmband
solglasögon: glitter
underkläder: bomuöö
nagellack: shockrosa ^^

2011-05-02 | 21:59:56 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback