Idag.

Hejsan, idag har jag haft fest ^^ wiiie
Jag har också vägt mig 0.o usch nu är jag 100% sockerfri fasten jag får 250 kronor i veckan  så det är ganska chill 2 veckor 500 spänn inte helt fel <3 love it!
jo bara för att göra er avundsjuka eller så ska jag inte säga men jag blev glad när mamma och jag slöt en deal.
Ifall jag får vissa betyg får jag....


En ipad 2!
^^ och bara en månad kvar ^_^ ultimate happieness, har velat ha en sedand de kom ut i butik <3


Bild Estelle tog på mig >.< usch vad hemsk jag blir på bidl :(
Hade ju fest idag och jag fick lite finfina grejer ^^


Denna asfina lila lotusblomman jag fick av Ida ^^
I lvoe it, den ser lite asså mystisk ut ^_^myssssig :D


Dessa helt asgrymma örhängerna ^_^ Tackar Vilma ^^


Dessa örhängerna som ajg fick av min andra kompis ida ^^
Ser ni att det är 2 olika skruvar och blixtar?

Jo ännumer ultimate happieness jag hittade min flytande eyeliner idag och den har jag letat efter ett bra tag.

Lek snällt nu skitungar :P

2011-05-15 | 20:13:08 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» felicia

Åh vilka söta :D

2011-05-16 // 22:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback