I morgon.

Ja först ska jag till skolan och sedan klockan 1 är det BUP som vanligt, ska snacka om en händelse från förra veckan som fick ganska hemska konsekvensker. :(
Sedan är det skola igen och sedan slappa, undrar vad man ska hitta på... :P
Har ingen aning vill verkligen göra något!
Min kisse ligger och sover som en liten blogg :) nawww ultimate cuteness!
Japp min dator har fått PMS så jag kan inte starta den så jag kör på mammas data men det går bra ändå!


Old pic :S
Jo värsta chilla, på onsdag har jag EN lektion och inget mer :D ahh ultimate happieness ( sen är det offmöte)

Aja nu ska jag slappa

Lek snällt skitungar!

2011-05-22 | 20:53:06 | Det mesta | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Felicia

Naj vilket sött diadem :D

2011-05-22 // 23:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback