Hejsan,

Hejsan har inte bloggat på ett par dagar men jag behövde det!
Sedan har min data varit helt :S störd.
Aja idag har mamma och jag köp min säng men den kommer hem i morgon :D Yay, anyway ska bara få mina betyg vet redan om ett VG i spanska ^^ 
Jo i morgon är det mors dag :D

Min lille mor :D

Lägger upp en arkivbild dam dam daaaam :)

2 år sedan :O men hur såg mitt hår ut :( Nej inget för mig!

Frankrike ( två år sedan)

Jo nästa onsdag drar jag och morsan till stockholm och då ska jag köpa hem saker ifrån shock :D , åhlens och lite andra roliga butiker, jo jag köpte lite roliga saker igår :D


Nya trashjeans från New yorker :D

Tröja med trevlig budskap :)

Doftljus (äpple och kanel)

Läppprodukter ifrån the makeup store vill ni se vad?? :P
Lipliner som heter

Jazz

Nytt läppstift som heter

Black orchid

Okej nu ska ni småungar få gå och lägga er och glöm inte ta emot godis av främligar men sug inte k*k för att få det!

:D

2011-05-28 | 21:12:44 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback