Hårdkokt 2: Alexandra "Kissie" Nilsson

Jag är FÖRBANNAD.
På denna jävla fjortisen som bara stylar och visar upp sig.
Okej jag läser Kissies blogg eftersom det är underhålling på så låg nivå att det borde vara brottslig.
Det enda den kvinnan, nej flickan har att komma med är photoshopade bilder, barnmat och skvaller.
Sedan att hon blir full var och varrannan dag är det såklart ingen som klagar på.
För att vara så uppmärksamhetskåt som den flickan är det är horriblet.
Det ända Kisse har att komma med är följande.
Bröstförstoringar
Barnmat
Helt onödiga fettsugningar
Skvaller
Nytt hemligt skvattler om pojkvännen "C"

Det är allt hon kan skriva om.
Sedan tar hon inte ansvar. Jag tittade nämligen när hon var med i Debatt och vad händer?
Hon säger att hon inte kan ta ansvar för att unga flickor ( 11-15) vill börja med barnmatsdiet eftersom att hon inte kan styra dem eller vad de vill. jag menar WTF? Hon har en massa jävla läsare om dagen och säger att hon inte har ansvar!
Nej Kisse otroligt dålig stil.

Lek snällt nu skitungar!

2011-05-21 | 20:05:08 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback