ha lustiga jag.

Jag måste gå på lustgas, eller liknande i alla fall, underlighetsgas, ja det kallar vi det.
Ända sedan februari har jag varit olyckligt kär, denna kärlek har fått mig göra saker jag inte har varit stolt över. Aja men jag lyckades att med mycket om och men lägga honom bakom mig.
Och vad händer?
Kanske en eller 2 veckor senare...

Jag faller igen, men jag känner mig fånig "han skulle aldrig gilla dig" det är vad jag intalar mig varje dag.
Jag har i alla fall fallit för en som inte är upptagen denna gången "framsteg Sanna"
Jag vet men det är något med mig och kärlek, men det är väl klart att jag inte vågar, förra gången gick det till vad heter det?
helvetet ja det är namnet jag söker!
Aja men har ni några tips?
Skulle behöva lite hjälp jag hatar verkligen att vara singel och jag gillar verkligen denna killen :( :)

Heppa mig?? 



2011-05-28 | 23:34:19 | Lär känna mig? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» m3lind4

Släpp killen, det blev ju slut av en anledning.

Bara lev livet istället för att tänka på kärlek hela tiden..

Så gjorde jag :)

2011-05-29 // 14:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback