Dagen.

Okej idag vad jag, mamma, Felicia och Lassa i borgholm :S 
Vet inbte vad jag ska tycka om staden, inte riktigt min grej om jag säger så. Sedan var det typ någon jävla raggarmässa där :( usch hatar det, alla jävla gubbar med skinnställ. Bläch!


On the way.


Bakdags, det fick bli kladdkaka med nötter, nom noim nom ^.^
Underbart.
Japp eh vi kollade runt lite på bilar idag :S

denna var en av de få coola bilarna som inte var helt överdrivna :P 

Har suttit och slappat med Trollklarlens lärning, snart blir det kick-Ass också. Japp det ska blir riktigt mysig ikväll, film och kladdkaka ^.^

Nomnomnom verkligen ^^
Eh japp nu ska jag återgå till bakandet.

lek snällt skitungar ^^

2011-05-21 | 18:02:00 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback