Vad hände med Kim?

Ja vad som hände med Kim...det har jag just genomgott igen känns det som.
Det blir bäst ifall jag tar det hela ifrån början
Jag är helt otroligt jättekär i en kille ( vi ska inte gå in på vem för jag vet inte ifall han läser min blogg ( vill inte hänga ut honom...känns inte rätt))
Anyway. Jag jobbar på det så...
Men så idag...jag vet inte gick en säkring...jag tappade kontrollen över denna kille. Och jag börjar gråta...verkligen gråta...jag skriver ut det på facebook något i stil med " Fan ta dig, för nu sitter jag här igen och gråter för dig" bara ett par minuter efteråt får jag ett sms ifrån KIM ( Kim var en kille som började SMS:a med mig via en gemensam kompis facebook. Sedan blev vi ihop och sedan hade han redan tjej och hade bara skojat med mig)
Jag blir självklart förbannad och jag hoppas personligen att jag ALDRIG hör av aset igen.
Men historien tar inte slut här gott folk....

Jag blir ganska upprörd för att helvete jag behöver inte ha ett arsle i mitt liv...tro mig det har jag så att det räcker men i alla fall...man ska inte riva upp mina gamla sår...för plötsligt ligger jag i min garderod och gråter för Jacob...för #¤%&%¤# och för att jag inte känner mig älskad...jag ville inte leva...så ledsen blir jag.
Eftersom killen jag gillar inte är ledig så tänker jag att " men då kan jag ju ta livet av mig så slipper han äta upp mig innifrån istället"...inget jag skulle göra på riktigt men tanken sitter ändå där ganska ofta.

Jag vet inte ifall han läser min blogg men om han gör det vet han antagligen hur jag känner för honom nu.
För han vet vem han är! Det kan han inte på ett enda sett förneka!



2011-03-08 | 21:36:34 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback