Tjosan hoppsan

Hejsan alla läsare.
Ja jag var lite ledsen men det har gått över nu!
Yay i morgon tror jag jag får hem lite kul grejer fasten....det håller jag hemlig tills vidare!
Något i denna stilen skrev jag. ( Jag kopierade de 10 sakerna till mitt kollegeblock) fasten eftersom min dator och mobil inte vill sammarbeta kan jag bara erbjuda begangande och internettagna bilder :(
Bästa bilden på nutella EVER! ^^ Am i right?


Jag vet inte varför men ibland känns detta som mitt liv^^



Första dagen som sjuk :P

Why do i keep feeling as if i´m losing all my common sence?
Every day i think of you
and every night as well.
And yet ill keep wondering...
when will you notice me?



2011-03-28 | 19:14:41 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback