Svar på min lille frågestund.

hur många läsare har du varje dag?
Jag har ca 30 unika besökare om dagen.

när ska du sätta i dina dreads, om du ska det änns? ;)
Jag vet inte säkert än de var lite besvärliga att ha i men ifall jag sätter i dem så får ni veta det :)
hur ofta duschar/tvättar du håret?

Jag försöker dusha och tvätta håret ca varrannan dag.

vad använder du för parfym?

Jag vet inte vad den heter men jag köpte den på Lindex :S
vad använder du för shampo/balsam? :)

Jag använder the bodyshops bananshampoo och deras bananbalsam.


Vem är snyggaste tjejen & killen på din skola?

Asså jag tycker fortfarande att GT är snyggast på skolan det är inte han jag tänkte på i inlägget här nedanför nej det är en annan kille som är topphemlig :O

Vilken är din favorit film?

Enkel fråga Sweeney Todd :D
Vem var din första och senaste kyss?

Jacke och Jacke...

När var du senast tillsammans med någon?

Det var när jag var ihop med PMS-ungen samt aset KIM GUSTAVSSON.....
Skulle du kunna ha sex nu?

Asså ja fast det ska ju vara med någon jag är kär i ju..!
Japp hoppas ni lärde känna mig lite bättre :D


2011-03-01 | 16:18:16 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback