...snälla....se...mig...

Jag har kommit på en sak...när jag hamnar i denna fälla blir jag väldigt negativ....
Jag menar riktigt negativ....det är inte roligt...
Japp så nu tar jag tag i mitt liv...jag ska banta!
Då kanske jag blir snygg...hoppas jag...och då kanske du gillar mig....
Japp ha en fortsatt trevlig kväll...

2011-03-01 | 20:25:11 | Lär känna mig? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» folk

Tycker inte du ska banta för att någon annan ska gilla dig, om du ska göra det ska du göra det för dig och bara den anldeningen. Fan ta han om han inte gillar dig för den du är. Tycker du ska ska sluta leta efter nån för det är när man slutar leta som man hittar det man söker. Du är bäst som du är.

2011-03-01 // 20:33:37
» Annat folk

Att bokstavligen ändra på sig själv för att passa någon annan är ett bizarrt koncept. Nej, att banta för att en kille ska tycka om dig är inte att rekomendera. Faktiskt, att banta över huvud taget är en dålig idé.



Vanligtvis skulle jag aldrig skriva någonting anonymt men för skojs skull tänker jag göra det den här gången. Varför? För jag vet vem "folk" är. :P Lycka till.

2011-03-03 // 15:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback