Smookey eyes

Hoppas att ni gillar den ^.^

2011-06-20 | 20:05:05 | | 7 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» GreendayLover97

hej!Jag ville bara säga att du är så jäkla cool å skitr duktig på att sminka dig! ;) Jag hoppas verkligen att du kommer att göra fler videobloggar, men jag skulle vilja önska att du gjorde något med rött i, typ röd ögonskugga=) Jag funderar nänligen på att ha det på en fest, men jag vet inte hur jag ska göra det så bra som möjligt^.^

Tack i förväg och du är min inspiration<3



Ps. Jag är helt beroende av Greenday^.^

2011-06-22 // 17:19:09
» Anonym

hej!Jag ville bara säga att du är så jäkla cool å skitr duktig på att sminka dig! ;) Jag hoppas verkligen att du kommer att göra fler videobloggar, men jag skulle vilja önska att du gjorde något med rött i, typ röd ögonskugga=) Jag funderar nänligen på att ha det på en fest, men jag vet inte hur jag ska göra det så bra som möjligt^.^

Tack i förväg och du är min inspiration<3



Ps. Jag är helt beroende av Greenday^.^

2011-06-22 // 17:20:27
» Anonym

hej!Jag ville bara säga att du är så jäkla cool å skitr duktig på att sminka dig! ;) Jag hoppas verkligen att du kommer att göra fler videobloggar, men jag skulle vilja önska att du gjorde något med rött i, typ röd ögonskugga=) Jag funderar nänligen på att ha det på en fest, men jag vet inte hur jag ska göra det så bra som möjligt^.^

Tack i förväg och du är min inspiration<3



Ps. Jag är helt beroende av Greenday^.^

2011-06-22 // 17:20:29
» Anonym

hej!Jag ville bara säga att du är så jäkla cool å skitr duktig på att sminka dig! ;) Jag hoppas verkligen att du kommer att göra fler videobloggar, men jag skulle vilja önska att du gjorde något med rött i, typ röd ögonskugga=) Jag funderar nänligen på att ha det på en fest, men jag vet inte hur jag ska göra det så bra som möjligt^.^

Tack i förväg och du är min inspiration<3



Ps. Jag är helt beroende av Greenday^.^

2011-06-22 // 17:20:30
» Anonym

hej!Jag ville bara säga att du är så jäkla cool å skitr duktig på att sminka dig! ;) Jag hoppas verkligen att du kommer att göra fler videobloggar, men jag skulle vilja önska att du gjorde något med rött i, typ röd ögonskugga=) Jag funderar nänligen på att ha det på en fest, men jag vet inte hur jag ska göra det så bra som möjligt^.^

Tack i förväg och du är min inspiration<3



Ps. Jag är helt beroende av Greenday^.^

2011-06-22 // 17:21:04
» GreendayLover98

Hej! Jag gillar verkligen dina sminkvideoblogar och jag hoppas att du gör fler. Jag undrar i fall du har lust att göra en med typ röd eller turkos ögonskugga? med ett matchande leppstift eller läppglans. ^.^Jag behöver verkligen din hjälp med dettaa eftersom jag ska gå på fest och vet inte riktigt hur man sminkar sig. Tack i förväg och du är min insperation<333



Ps, Jag älskar också Greenday!

2011-06-22 // 17:26:51
» GreendayLover98

Det var inte meningen att det skulle spamma, men jag trodde inte min komentrar kom fram :( <3

2011-06-22 // 17:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback