Jag ger upp!

Jag ger mig, jag orkar inte mer, under nästan ett halvår och mer därtill har kärleken styrt mig...så jag ger upp efter att leta efter killen som ska göra mig lycklig för han finns inte i Kalmar!
Jag behöver inte falla för killar som jag ändå sticker ifrån, jag tänker inte bo kvar i Kalmar! Men så jag ger upp, jag tänker sluta leta efter killar här för det finns ingen här!

318436910_large

Jag har tänkt ge upp mina drömmar för att jag vill ha en kille, ett tag ville jag ha ett helt fullt normalt liv! :O jag har blivit helt hjärntvättad pga Killar och att jag har blivit kär i dem! Fy fan nej usch dags att återgå till den jag var. I kalmar finns ingen för mig, jag ska sluta leta och istället satsa på att ta mig härifrån så att jag kan börja tro igen!



Jag har inget att vinna på att låta kärleken ta mi till ruta ett igen och jag har inget att förlora på att följa mina drömmar!

Farväl blogg fylld med klagan över att " ohh vad jag gillar honom" och hej till punkaren ^_^ fasten med ett hjärta av guld!



Okej så nu ska jag kolla igenom bilderna på telefonen och sedan se en film nattugglan är ju här!


2011-06-11 | 23:44:29 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback