Hehe mamma C:

Idag så var New moon på Tv och jag skrier i högan sky "  MAMMA DET ÄR VOLTURI PÅ TV!!!" *mamma kommer in i vardagsrummer och ser Aro döda en person.* " Usch och du gillar dessa hemska saker?" frågar hon.
" Men det är klart de är de enda som kommer och är coola XD" haha mamma lille mor ;P


bland alla hemska bilder jag har på min dator så är denna den mest underbara.
Inatt blir det mer film :3 ska se rory o´she ...igen XD 
Är det liiite läskigt när man kan en tvåtimmars film helt utantill??
Haha nej men allvarligt?
självklart är det Pahntom of the opera jag tittar på :D jag älskar den, men hon får ju den rika snubben :(

Aja återgå till era liv :D


2011-06-10 | 20:45:51 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback